Highlights

Stock Price Target

 
Search
Recent Price Targets: [Sign In or Register (FREE) to view]
 
KLSE: KPOWER       KUMPULAN POWERNET BHD
Last Price Avg Target Price   Upside/Downside Price Call
1.90 1.85     -0.05 (2.63%)
* Average Target Price, Price Call and Upside/Downside are derived from Price Targets in the past 6 months.
** Price Targets are adjusted for Bonus Issue, Shares Split & Shares Consolidation (where applicable).
Date Open Price Target Price Upside/Downside Price Call Source News
27/04/2021 2.08 2.31 +0.23 (11.06%) BUY AmInvest Price Target News
14/04/2021 2.02 2.31 +0.29 (14.36%) BUY AmInvest Price Target News
23/02/2021 2.14 2.31 +0.17 (7.94%) HOLD AmInvest Price Target News
17/02/2021 2.36 2.57 +0.21 (8.90%) HOLD AmInvest Price Target News
29/01/2021 2.65 2.57 -0.08 (3.02%) HOLD AmInvest Price Target News
06/01/2021 7.95 7.96 +0.01 (0.13%) BUY AmInvest Price Target News
10/12/2020 5.35 5.97 +0.62 (11.59%) BUY AmInvest Price Target News
07/12/2020 5.00 5.97 +0.97 (19.40%) BUY AmInvest Price Target News
01/12/2020 4.88 5.97 +1.09 (22.34%) BUY AmInvest Price Target News
25/11/2020 4.53 5.06 +0.53 (11.70%) BUY AmInvest Price Target News
13/11/2020 4.10 5.06 +0.96 (23.41%) BUY AmInvest Price Target News
06/11/2020 3.55 4.16 +0.61 (17.18%) BUY AmInvest Price Target News


Price Target Research Article/News (past 6 months)
27/04/2021  AmInvest KPower - Bags RM510mil hydropower plant jobs locally
14/04/2021  AmInvest KPower - Job flow to pick up momentum
23/02/2021  AmInvest KPower - 1HFY20 core net profit jumps fivefold YoY
17/02/2021  AmInvest KPower- Bags another small healthcare product supply contract
29/01/2021  AmInvest KPOWER - Inks JV with Public Islamic Bank for NEM 3.0
06/01/2021  AmInvest KPower - Making small steps into healthcare business
10/12/2020  AmInvest Kumpulan Powernet - Bags RM296mil hydropower plant job in Perak
07/12/2020  AmInvest Kumpulan Powernet - Going big on solar
01/12/2020  AmInvest Kumpulan Powernet - A new chapter taking shape
25/11/2020  AmInvest Kumpulan Powernet - Poised for significant earnings lift in 1QFY21
13/11/2020  AmInvest Kumpulan Powernet - Proposes share split, free warrant issue
06/11/2020  AmInvest Kumpulan Powernet- Bags RM54.6mil hydropower plant jobs in Indonesia


Bonus Issue, Share Split or Share Consolidation announcement
Announce Date Ex Date Subject Amount/Ratio
28/12/2020 11/01/2021 Share Split 4.0000 : 1.0000

  anthonylow likes this.
 
kfbusjd yup, to keep or to sell, everything depend on next qr result.
04/05/2021 6:39 PM
AnsonLiew no need kept la

sell now b4 too late pp coming

see scib oredy crash
05/05/2021 8:20 AM
AnsonLiew run 4 ur life

pp coming
05/05/2021 9:50 AM
Newbieinshare i tired of running liao anson. no energy and out of breath liao. i wana rest
05/05/2021 10:27 AM
power88 be patient... 2.50 coming soon
05/05/2021 10:29 AM
hantamking Ansonliew sell his stock again , little bit shake he run hahaha.
his lose unit left the only 1 pcs underwear

how can he earn . Always scib kpower scib kpower . apa u mau Anson

makan kasut better
05/05/2021 12:43 PM
hantamking Ansonliew is weak player , wanna do charity hahahah
05/05/2021 12:44 PM
hantamking we wont stop u Ansonliew
05/05/2021 12:45 PM
AnsonLiew see scib u oredy know

better run now if still got chance
05/05/2021 1:17 PM
Newbieinshare haha i just boring and Layan ansonliew saja....
Anson i run till leg sores liao and knee pain. i wan to take a rest. tired of running
05/05/2021 1:52 PM
AnsonLiew sell la no need hold

tis counter no hope soon follow scib

same management eveyear ask for pp
05/05/2021 2:41 PM
Newbieinshare Ansonliew dun diam diam sapu up ok. haha i kmow u
05/05/2021 3:18 PM
Cakes Moon Rebounced.
Buy & push it over RM2.
05/05/2021 3:32 PM
Volodya fundamental strong
05/05/2021 4:18 PM
AnsonLiew Lol u see scib oredy scare lo

i dont buy la

drop below rm1.7 i buy la
05/05/2021 4:30 PM
Hong Wei Phoon SCIB will see 1.31, dont buy too early.
05/05/2021 4:46 PM
AnsonLiew u think kpower can run away meh??

same management soon follow price crash

u see the chart pattern oredy know

sell now b4 too late

no joke bro
05/05/2021 4:54 PM
Burstard Pp 1.60
05/05/2021 5:02 PM
hantamking Ansonliew no money buy
Dont kao pek kao bu
05/05/2021 6:39 PM
AnsonLiew tell u all run no listen later regret soon

sell.b4 pp announcement coming
06/05/2021 11:11 AM
Newbieinshare haha ansonliew... the entire market collapse. what u want o... wonder what stock u holding now besides jaks.... ur stock not affected?
06/05/2021 11:46 AM
Newbieinshare lol see ansonliew comment in scib haha obviously everyday sing bad the stock and want it drop and he enter
06/05/2021 12:06 PM
AnsonLiew run b4 pp announcement


good luck

sell now n buy back later
06/05/2021 2:26 PM
Newbieinshare haha STFU la... haha why u go buy SCIB?
06/05/2021 2:58 PM
AnsonLiew bad news coming

pp coming

better run now b4 pp announcement

sell now buy later

rm1.8 coming
06/05/2021 4:16 PM
Newbieinshare What about scib?
06/05/2021 5:25 PM
AnsonLiew storm coming

dont say i nver warn u
06/05/2021 7:45 PM
AnsonLiew u see rdy slowly go down

i can see rm1.6 coming
06/05/2021 7:46 PM
AnsonLiew tis newbieinshare really bleeding lo
buy at 2.3
now everrsy hard sell


very poor man

hahahahahahahahahahah

no points hardsell mah

the trend is downtrend u hardsell also no use

i redy ask to sell when price up rm2.1

no one listen


see now regrey oredy


sell now b4 pp announcement coming


u think kpower can run away from pp meh Lol


they run out of money oredy

u see their latest rpt trade receive getting very high lo
06/05/2021 7:50 PM
Newbieinshare haha told u my cost price is below rm1. u just check back the chat. Im here since august 2020 and it was very peaceful till Anson appear
06/05/2021 8:26 PM
invest_malaysia Don’t take what ansonliew said for granted. He was telling people scib will drop to 1.5 months ago. That time people in scib forum also say he talk cxck. But the fact proves that what he said was correct. So kpower might reach 1.6. Good luck guys.
06/05/2021 8:54 PM
ychong the daily chart of SCIB and kpower is exactly same pattern.
06/05/2021 9:08 PM
kfbusjd hmm at the start i was believing what anson liew said. Until you found that every time kpower goes up he disappeared and every time kpower goes down even only 1 sen he will come to write a lot of shitty view... Personally i think he is sitting on high floor so he needs collect cheap ticket to lower down. No point he comes here every day if he dont have interest on it.
06/05/2021 11:13 PM
limitupmeh tomorrow down lagi ka
06/05/2021 11:19 PM
DreamHunter yah kah
07/05/2021 1:23 AM
DreamHunter sure boh
07/05/2021 1:23 AM
AnsonLiew run b4 pp announcement out


good luck
07/05/2021 9:14 AM
AnsonLiew sell now buy back later
07/05/2021 9:14 AM
AnsonLiew run now b4 too late

i heard they announc pp next week

soon price crash to rm1.6
07/05/2021 11:27 AM
AnsonLiew tis newbieinshare bleeding now buying high

god bless u
07/05/2021 11:34 AM
Newbieinshare How to bleed when my cost price is 0.9?
07/05/2021 1:11 PM
Newbieinshare Anson memang talk cock base on nothing. Everyone alrdy know there will be private placement. So what? Even inari also have private placement of 1billion ringgit. Apa takut haha
07/05/2021 1:12 PM
AnsonLiew all stock will crash after pp announcement mah

run now b4 pp annouce out

still got chance sell now

later price crash like scib

sell now n buy back later
07/05/2021 1:15 PM
AnsonLiew price collapse soon

dont say i nevee warn
07/05/2021 3:03 PM
AnsonLiew pp coming


run now rm1.6coming
07/05/2021 5:49 PM
KEENTRADER Kfjusbd agree with you. Anson trying to get ppl to unload so he can pick up.
07/05/2021 6:16 PM
KEENTRADER When price is up he doesn't appear.
07/05/2021 6:16 PM
brian3381 Tis pokay anson eat full nothing to do. waiting to shit. Too free
07/05/2021 6:16 PM
KEENTRADER We trade with wisdom. There will be a technical rebound sometime later.
07/05/2021 6:18 PM
kfbusjd qr result comes out end of this month. Expecting another green green result
07/05/2021 8:16 PM

APPS
I3 Messenger
Individual or Group chat with anyone on I3investor
MQ Trader
View Trading Signals and run Live Backtest
MQ Affiliate
Earn rewards with MQ Affiliate Program
 

575  350  587 

ActiveGainersLosers
Top 10 Active Counters
 NameLastChange 
 FOCUS 0.095+0.005 
 TAWIN-OR 0.075-0.03 
 VIZIONE 0.23-0.015 
 UCREST 0.345-0.005 
 TANCO 0.11+0.01 
 JAKS 0.645+0.03 
 MINHO-WC 0.09-0.015 
 TAWIN 0.155-0.01 
 CAREPLS 2.41+0.18 
 HIAPTEK-WB 0.12+0.01 

FEATURED POSTS

1. MQ Trader - Introduction to MQ Trader Affiliate Program MQ Trader Announcement!
PARTNERS & BROKERS