Highlights
KLSE: QES (0196)       QES GROUP BHD ACE : Industrial Products
Last Price Today's Change   Day's Range   Trading Volume
0.80   +0.035 (4.58%)  0.77 - 0.825  37,255,600
Trade this stock and receive a FREE I3investor T-shirt after 5 trades. Find out more.

Change in Remuneration Committee

Hints :
[1] Click the View Annual Result icon table to view the detail page.

Click here to modify the Visible Columns.

Ann. Date Date Type Designation Name View
05-Aug-2019 01-Aug-2019 APPOINTMENT Member of Remuneration Committee CHEW NE WENG View Detail
Analyze this stock with MQ Trader system

  8 people like this.
 
Weechichi September is coming to an end soon..Likely the Q3 numbers are firm up pending the rest of the days..DYODD and cheers..
22/09/2021 12:18 PM
Investoinvest Aiyo why up so fast la
22/09/2021 2:58 PM
Fc78020 stock lembik 24/7
22/09/2021 3:57 PM
Sogbashen Lol…. Weak again…… haih….
22/09/2021 4:16 PM
Newbieinshare Gogogo last minute push
22/09/2021 4:40 PM
JacNgu hahaha. i can't stop laughing. how to become billionaire
22/09/2021 4:42 PM
berfikir bodoh punya stock
22/09/2021 4:52 PM
PelitaAlam Post removed. Why?
22/09/2021 4:53 PM
justaikanbilis You can keep continue laughing, saying bodoh punya stock or making funny comment.

But for me, if still comment here means you are interested of it ;)
22/09/2021 5:31 PM
justaikanbilis @fruitcake Hmmm why not be brave and kick out that ghost's ball so that can see 1.0 hahaha.
These few days a lot of profit come from crypto, so syok layan, but very tired need to stay awake haishhh
23/09/2021 1:18 AM
jackietian1987 faster up la. I wan to take profit and go for other counter liao
23/09/2021 1:28 AM
Newbieinshare Buy now. Buy on green sell on red
23/09/2021 9:19 AM
Fc78020 Biggest regret in life? Bought qes
23/09/2021 9:42 AM
by2mie today .... > 0.835
23/09/2021 9:43 AM
Fc78020 later close red again, see to believe
23/09/2021 9:52 AM
Newbieinshare FC why biggest regret? Now my porfolio best performance is QES
23/09/2021 10:53 AM
Newbieinshare At least my QES not as red as gloves. :D
23/09/2021 10:53 AM
fruitcake wah, dnex >0.80. qes alamak. maybe FC is right. biggest regret in investing biggest loser. hahaha
23/09/2021 12:18 PM
JacNgu https://www.theedgemarkets.com/article/cover-story-will-ate-stocks-continue-outperform-osat-counters
23/09/2021 3:36 PM
Sogbashen Slowly waiting qes climb back to 0.9
23/09/2021 3:58 PM
justaikanbilis Thank you @JacNgu. Good reading.
23/09/2021 4:50 PM
Bgt 9963 Post removed. Why?
23/09/2021 4:54 PM
Mr.Sm Invest123 accumulating..........
24/09/2021 12:15 AM
Depeche Still have Q3 and Q4 results to look forward to....2021 will confirm perform better than 2020... share price will reflect on that positively... got holding power just hold.. simple strategy.
24/09/2021 3:09 AM
Newbieinshare Buy buy buy. Trust me just buy
24/09/2021 9:25 AM
Sogbashen Hopefully break 0.83 then can go to 0.9
24/09/2021 9:34 AM
fruitcake no ghost 0.80. ghost pindak to 0.85
24/09/2021 9:35 AM
justaikanbilis @fruitcake your today comment very positive, if got button like I already like it hahaha
24/09/2021 9:42 AM
Newbieinshare newbie is the only person talking good about QES no matter on red or green day. Newbie has faith in QES.
24/09/2021 9:57 AM
fruitcake hahaha. no time to die
24/09/2021 10:20 AM
Weechichi Like I said, appreciate the delayed gratification and master the art of it..be as hard and as soft as cheese..cheers..
24/09/2021 10:25 AM
Fc78020 wah stronger than your jhm woh today, apahai qestina, sudah makan ubat ka
24/09/2021 10:50 AM
Weechichi like said earlier, the previous final wave C ended at 0.71 and after a period of consolidation staged for today's breakout..DYODD for buy and sell decision as own time own target..cheers..

__________________________________________________________________________

Weechichi Today’s price action signified an end of Wave ABC correction from its high of 0.975..and it turned bullish from its low of 0.705..seems like painting for a strong rally few months down the road..DYODD..cheers..
17/09/2021 4:56 PM
24/09/2021 11:43 AM
fruitcake chewbacca sing i wanna be a billionaire freaking bad...
24/09/2021 11:46 AM
Sogbashen Next breakout is 0.9. Then we will see rm1.. I already know the trend of qes
24/09/2021 11:47 AM
manager777 Today so many positive comments on QES. Unlike past 3 weeks where people treated QES like loss making companies.
24/09/2021 12:01 PM
fruitcake bolak liao. reverse gear
24/09/2021 12:16 PM
Jokers2020 no worry for this company..expanding with new plant at BK
24/09/2021 12:26 PM
pasito i heard qes will be the next penta... iam hold and let c next yr price... lol
24/09/2021 12:36 PM
Newbieinshare Weak holder dont get washout
24/09/2021 2:44 PM
Fc78020 gostan and close red. qestina style
24/09/2021 2:59 PM
fruitcake hoot e limit up. like sissy
24/09/2021 3:11 PM
Fc78020 gravitating in fruitcake's favor cos he said so, reverse gear
24/09/2021 3:20 PM
kiongnkiong no more power. Will close in red?
24/09/2021 3:40 PM
Weechichi Do the wave count..It flows well within a mini wave 4..DYODD for own time own target..cheers..
24/09/2021 4:42 PM
manager777 Nice closing today. :)
24/09/2021 4:51 PM
Fc78020 Got hidden hands, sudah mau up
24/09/2021 5:11 PM
Fc78020 Apahal lu punya jhm fruitcake
24/09/2021 5:15 PM
Sogbashen Finally break 0.785 … now ready for 0.91
24/09/2021 5:33 PM
by2mie TP 0.835, 0.915, 0.975
26/09/2021 12:03 PM


TOP ARTICLES

1. THE MOST UNDERVALUED TECH STOCK ON BURSA MALAYSIA NOW Art of Investments
2. Hiap Teck’s big player depressing the price - Koon Yew Yin Koon Yew Yin's Blog
3. KPOWER, SOLARVEST, SAMAIDEN & PEKAT: Compare & Contrast their Prices, Earnings & Price to Book Value, Calvin Tan THE INVESTMENT APPROACH OF CALVIN TAN
4. PublicInvest Research Headlines - 24 Sept 2021 PublicInvest Research
5. Top Glove: 4 management concerns that caught my attention over the past year - Shak Chee Hoi Good Articles to Share
6. Fajarbaru Builder (7047) – Would you like to double your money in 3 months? Here is how… Axcapital's investment blog
7. PALM OIL WILL BE A BRIGHT SHINING STAR AS VERY HIGH PROFIT-GROWTH PHASE IS NOW ON-GOING, Calvin Tan THE INVESTMENT APPROACH OF CALVIN TAN
8. Wake Me Up When September Ends Ultimate Stock Tips
APPS
I3 Messenger
Individual or Group chat with anyone on I3investor
MQ Trader
View Trading Signals and run Live Backtest
MQ Affiliate
Earn rewards with MQ Affiliate Program
 
 

396  502  563  848 

ActiveGainersLosers
Top 10 Active Counters
 NameLastChange 
 PASUKGB 0.06-0.005 
 DNEX 0.81-0.02 
 KAB 0.41+0.015 
 VS-WB 0.58+0.04 
 MINETEC-PR 0.005+0.005 
 SAPNRG 0.1150.00 
 KAB-WA 0.055+0.005 
 TANCO 0.26+0.015 
 VS 1.70+0.18 
 HSI-HG8 0.49+0.07 
PARTNERS & BROKERS