AmirIffaan

AmirIffaan | Joined since 2022-06-02

Investing Experience -
Risk Profile -

Followers

1

Following

0

Blog Posts

1

Threads

266

Blogs

Threads

Portfolio

Follower

Following

Summary
Total comments
266
Past 30 days
12
Past 7 days
4
Today
0

User Comments
Stock

1 day ago | Report Abuse

Jgn risau, storm besar akan datang minggu depan. Sabar dan tunggu lah

Stock

1 day ago | Report Abuse

Betul, it's too big to fail

Stock

6 days ago | Report Abuse

Macam aktif saja PUC ini. Org mula goreng kaunter ni rasanya

Stock

6 days ago | Report Abuse

Management akan kata mereka ada buat kerja dan bagi Duopharma kontrak tu . ha

Stock

1 week ago | Report Abuse

Nampknya ia masih rehat pd 0.055/0.060 .. rasa perlu tunggu PUC keluar keputusan baru ada pergerakan

Stock

1 week ago | Report Abuse

Pelik, Duopharma masih terima kontrak drpd Pharma ...

Stock

2 weeks ago | Report Abuse

Nampaknya Prestomall menjadi semakin popular di M'sia

Stock

2 weeks ago | Report Abuse

Duopharma on Tuesday announced that it had accepted 11 letters of offer from Pharmaniaga Logistics Sdn Bhd for the supply of 86 pharmaceutical and/or non-pharmaceutical products worth RM578.1mil to offices and facilities operated and controlled by the government.

https://www.thestar.com.my/business/business-news/2024/05/03/duopharmas-new-rm578mil-contracts-a-positive#:~:text=Duopharma%20on%20Tuesday%20announced%20that,and%20controlled%20by%20the%20government.

Stock

3 weeks ago | Report Abuse

Orang mula goreng kaunter ini 😉

Stock

3 weeks ago | Report Abuse

Harga saham dah naik ke 0.06 sekarang, senang je utk PUC pecah 52 minggu harga tinggi

Stock

3 weeks ago | Report Abuse

Pharma naik senyap-senyap

Stock

2023-12-11 11:02 | Report Abuse

dah gembira jika ia dpt picah 5 sen bulan ni

Stock

2023-12-11 11:00 | Report Abuse

LTAT akan sapu jika Pharma turun ke harga 20 sen 😆

Stock

2023-12-01 11:44 | Report Abuse

Kptusan Q3 dah keluar. Cantik, seperti yg dijangkakan, cemerlang 😃

Stock

2023-12-01 11:43 | Report Abuse

2x sen datang lagi?

Stock

2023-11-29 19:04 | Report Abuse

nampaknya kputusan q3 yg cemerlang boleh dijangkakan drpd syarikat ni

Stock

2023-11-29 19:03 | Report Abuse

...Q3 mengalami kerugian sebanyak RM49.34 juta

Stock

2023-11-24 12:31 | Report Abuse

tunggu berita baik seterusnya

Stock

2023-11-24 12:31 | Report Abuse

Pharma ada angkatan tentera, tak takut ah long dan bankers 😂

Stock

2023-11-20 15:22 | Report Abuse

Kerjasama dgn TnG akan bantu syarikat ni meningkatkan perniagaan dan bilangan pengguna

Stock

2023-11-20 15:16 | Report Abuse

tak jatuh pun selepas mbsb beli MIDF..

Stock

2023-11-15 16:58 | Report Abuse

Rindu zaman Satu Malaysia. Ha 😁

Stock

2023-11-15 16:56 | Report Abuse

bila pharma akan keluar dr PN17...?

Stock

2023-11-10 09:45 | Report Abuse

besok byk perniagaan e-dagang seperti Lazada, Shopee, Presto, Zalora dan sebagainya akan sgt laku 😃

Stock

2023-11-10 09:40 | Report Abuse

you akan untung byk jika pharma naik ke 50 sen, Newplayer01 🤑

Stock
Stock

2023-10-16 10:45 | Report Abuse

aku tunggu 50 sen baru ambil profit

Stock

2022-11-30 20:24 | Report Abuse

Pergerakan masih mantap selepas keputusan Q3 diumumkan... Perlu sabar sikit semasa menantikan lonjakan seterusnya

Stock

2022-11-30 20:21 | Report Abuse

Tapi harga saham tak jatuh sebaliknya naik. Saya rasa aktiviti pembinaan di Malaysia meningkat

Stock

2022-11-29 12:25 | Report Abuse

Tanda-tanda lonjakan adalah positif. Sekarang tunggu masa sahaja untuk G3 naik tinggi semasa mengumuman keputusan Q3 yg cemerlang

Stock

2022-11-29 12:23 | Report Abuse

Pendapatan kasar dan keuntungan bersih jatuh berbanding suku sebelumnya...

Stock

2022-11-25 15:20 | Report Abuse

Tunggu masa saja G3 memecah 3 sen dan yakin ia akan melakukan lonjakan yg indah

Stock

2022-11-25 15:11 | Report Abuse

Selagi mereka membentangkan keputusan Q3 yang lebih baik daripada suku lepas, ia amat bagus bagi saya

Stock

2022-11-24 12:50 | Report Abuse

Menantikan G3 menunggang gelombang tersebut dan melakukan lonjakan yg kuat

Stock

2022-11-24 12:49 | Report Abuse

Mod pelaburan dan goreng sangat rancak hari ini

Stock

2022-11-24 12:47 | Report Abuse

Suasana goreng hebatnya hari ini

Stock

2022-11-23 15:37 | Report Abuse

Banyaknya jumlah pembelian beratur pada harga 2.5 sen. Lonjakan seterusnya akan ditunjukkan lambat laun

Stock

2022-11-23 15:35 | Report Abuse

Minggu ni MBSB akan keluar keputusan Q3nya pada jangkaan saya

Stock

2022-11-22 16:14 | Report Abuse

Masa utk G3 memecah 3 sen selepas kerajaan baru ditentukan

Stock

2022-11-22 16:12 | Report Abuse

Aktiviti pembinaan akan sembuh tahun depan. MBSB ni kemungkinan besar akan naik tinggi

Stock

2022-11-21 16:13 | Report Abuse

Masih bergerak secara kukuh semasa ketidaktentuan politik. Amat bagus

Stock

2022-11-21 16:09 | Report Abuse

Dijangka mereka akan keluarkan keputusan Q3nya minggu ni

Stock

2022-11-17 16:14 | Report Abuse

Masih pegang dan menantikan G3 memaparkan keputusan Q3 yg bagus

Stock

2022-11-17 15:19 | Report Abuse

Besok cuti dan saya rasa G3 akan bergerak kukuh pada harga sokongannya hari ni

Stock

2022-11-17 15:17 | Report Abuse

betul. juga perlu tengok sama ada keputusan Q3 mereka baik atau tidak

Stock

2022-11-16 15:00 | Report Abuse

Mungkin G3 akan mengumumkan keputusan Q3 yg menakjubkan bulan ni

Stock

2022-11-15 12:10 | Report Abuse

Lebih baik pakai wang tunai yg lebih untuk melabur syarikat ini kerana tempoh pegangan akan menjadi panjang dan juga boleh mengelakkan dicuci keluar

Stock

2022-11-15 12:06 | Report Abuse

MBSB akan memecah 60 sen selepas pengambilalihan sepenuhnya MIDF saya jangka