imamanas

imamanas | Joined since 2020-07-26

Investing Experience -
Risk Profile -

Followers

0

Following

0

Blog Posts

0

Threads

17

Blogs

Threads

Portfolio

Follower

Following

Summary
Total comments
17
Past 30 days
0
Past 7 days
0
Today
0
User Comments
Stock

2020-11-12 06:59 | Report Abuse

Alhamdulillah , ada dengar berita drpd pelabur2 otai yg AT akan mungkin turun ...

Stock

2020-10-28 15:36 | Report Abuse

Alhamdulillah , makan LOBSTER laa malam ni ... hihi ...

Stock

2020-10-28 15:35 | Report Abuse

HOLDING POWER GAISS ...

Stock

2020-10-28 15:34 | Report Abuse

LU LU LU LU dah naik 4.37 dah ya ampunnnn

Stock

2020-10-28 15:33 | Report Abuse

saya sabar jer hari tu ... ingat nak CL tadi pagi sebab 2hari jatuh macam wate...

Stock

2020-10-28 15:32 | Report Abuse

dah naik 4.30 dah harga dia , yes yes yes .... yessak ... Aamiin , sorry excit...

Stock

2020-10-28 15:30 | Report Abuse

untung siapa beli masa harga jatuh 2 hari lepas ....

Stock

2020-10-28 15:29 | Report Abuse

LU lah JFTECH hari naknya ....Aamiin

Stock

2020-10-28 15:27 | Report Abuse

Alhamdulillah rebound balik JFTECH ... nasib baik tak buat CL

Stock

2020-09-25 06:36 | Report Abuse

Insyaa Allah , hari ini vertice limit up ,.. Aamiin

Stock

2020-09-24 05:06 | Report Abuse

Hahaha ... isu politik semalam telah mempengaruhi pasaran Bursa Malaysia .. so...

Stock

2020-09-23 16:57 | Report Abuse

insyaa Allah , esok Bintai rebound balik , sama2 doa ... mungkin esok ada reze...

Stock

2020-09-23 09:19 | Report Abuse

jangan buruk sangka , hati2 itu tak apa , ini kaunter2 yg ada kaintan dengan v...

Stock

2020-09-23 09:15 | Report Abuse

Alhamdulillah , insyaa Allah hari ini LU lagi si bintai .... Aamiin

Stock

2020-09-23 04:05 | Report Abuse

Berikut adalah diantara senarai syarikat awam di dalam sektor kesihatan

1. AD...

Stock

2020-09-23 04:04 | Report Abuse

jangan buruk sangka , hati2 itu tak apa , ini kaunter2 yg ada kaintan dengan v...

Stock

2020-09-19 21:18 | Report Abuse

Insyaa Allah , monday MMAG Limit Up atau rebound balik , sila ikut perkembanga...