acnca84

acnca84 | Joined since 2021-10-13

Investing Experience -
Risk Profile -

Followers

1

Following

0

Blog Posts

0

Threads

38

Blogs

Threads

Portfolio

Follower

Following

Summary
Total comments
38
Past 30 days
9
Past 7 days
2
Today
0

User Comments
Stock
Stock
Stock
Stock

2023-11-24 12:10 | Report Abuse

ok selesai sini.. cari kaunter lain pulak

Stock
Stock

2023-11-23 09:24 | Report Abuse

ushar sini kut ada peluang

Stock

2023-11-23 09:23 | Report Abuse

ok selesai.. ushar kaunter lain pulak

Stock

2023-11-22 17:48 | Report Abuse

tak sabar dah takut ada show esok

Stock

2023-11-22 16:17 | Report Abuse

ushar sekejap kut ada peluang sini

Stock

2023-11-17 09:47 | Report Abuse

boleh ushar sini

Stock

2023-11-16 16:22 | Report Abuse

masuk 415.. keluar 430.. ushar kaunter lain pulak..

Stock

2023-11-16 15:30 | Report Abuse

ushar sini pulak

Stock

2023-11-16 12:30 | Report Abuse

sini pun boleh ushar

Stock
Stock

2023-11-14 13:23 | Report Abuse

sunyi sini.. 👀

Stock

2023-10-18 13:00 | Report Abuse

ada sapa kesah dengan apa yang berlaku pada hang di ofis.. pembeli saham cuma nak untung dari pergerakan saham.. merengeklah hang kuikuikui..

Stock

2023-10-18 12:17 | Report Abuse

takkan asalkan tak setuju dengan hang terus dilabel macam2.. semak dengan komen acah2 "orang dalam".. takdak kaitan dengan pergerakan saham dengan apa yang berlaku dekat hang.. setiap kaunter ada operator dia dia bukan kira PN17 ka apa syarikat nak tutup ka.. jadi semak pulak.. padahal masa hang duk bising2 sebelum ni naik jugak sampai 28 sen.. dah pi main jauh2.. hang bukan terlibat pun pembelian saham di bursa.. asyik bertenggek kat sini saja..

Stock

2023-10-18 08:16 | Report Abuse

dah tau teruk resignlah.. merengek apa kat sini.. sini tempat orang bincang bab saham.. menyemak ja..

Stock

2023-10-16 11:27 | Report Abuse

dah kata company nak bankrupt yang hang tunggu apa lagi bang ang? berentilah