RAbbit494

RAbbit494 | Joined since 2022-01-02

Investing Experience -
Risk Profile -

Followers

0

Following

0

Blog Posts

0

Threads

67

Blogs

Threads

Portfolio

Follower

Following

Summary
Total comments
67
Past 30 days
1
Past 7 days
0
Today
0
User Comments
Stock

2 weeks ago | Report Abuse

aiyoyo
kenapa marah marah maki maki
tak nak beli tak payahlah peduli ada oran...

Stock

1 month ago | Report Abuse

Wah
Cash is king now plus RUN
And Wait crash
Kenapa masih atas 280 tutup hijau...

Stock

1 month ago | Report Abuse

haha
Cash is king now plus ALL
Tetapi masih juga bertahan atas 280 , dan seang...

Stock

1 month ago | Report Abuse

Ayoyo....335 belum bocor dah nak 10sen??
makin lama tak banyak menjual murah k...

Stock

1 month ago | Report Abuse

Saham pelaburan panjang kenalah bersabar....ini bukan saham cepat kaya.
Dengan...

Stock

1 month ago | Report Abuse

Lama memanggil crash and cash is king belum juga jatuh bawah 280
Teruskan lag...

Stock

1 month ago | Report Abuse

Ada yang mengata 20 sen sebelum ni dan sekarang ada pula mengata 10 sen ??
seb...

News & Blogs

1 month ago | Report Abuse

Hutang atau berhutang telah tersemai sejak puluhan tahun lamanya , asal boleh ...

Stock

1 month ago | Report Abuse

lama menunggu bawah 100 akhirnya pecah jua namun masih tidak membeli mungkin b...

Stock

1 month ago | Report Abuse

wah meriahnya
jepun chai masih bertahan ke atau dah jual
harap tak jatuh bawa...

Stock

1 month ago | Report Abuse

adakah esok akan tersentuh 340 sama sama kita tunggu
kalau pecah 335 saya akan...

Stock

1 month ago | Report Abuse

wah wah
teruskan usaha turunkan harga lebih murah agar bisa membeli
sejak 33...

Stock

2 months ago | Report Abuse

Setiap pelabur banyak cerita yang berbeza yang dilihat pasti tak sama.
nak mel...

Stock

2022-05-09 22:16 | Report Abuse

masa menambah telah tiba dan hari ini baru mula membeli 355 dan 345 .
akan men...

Stock

2022-04-30 01:31 | Report Abuse

42sen dah dilepasi sekarang tunggu lepasi 45sen jadi turun balik adalah perkar...

Stock

2022-04-30 00:40 | Report Abuse

ada murah beli je...usah takut harga murah sebab tulah masa kita membeli dan m...

Stock

2022-04-30 00:09 | Report Abuse

mana jepun chai hilang lama tak komen .....
kan akan naik rm4-6 hujung tahun.....

Stock

2022-04-20 01:18 | Report Abuse

hijau esok saya melihat merah kemudian peluang untuk menambah pembelian .
diwa...

Stock

2022-04-20 00:50 | Report Abuse

peluang naik esok memang ada hanya melepasi 460 atau jatuh kembali merah atau ...

Stock

2022-04-18 21:48 | Report Abuse

untuk permainan pendek target 450.
lagi bagi warning EPF nak guna duitlah , sa...

Stock

2022-03-25 23:12 | Report Abuse

haha
akhirnya mula membeli hari ini setelah sekian lama menanti
minggu depan j...

Stock

2022-03-24 16:25 | Report Abuse

wah masih atas 1.00
bila mahu sampai 1.30
makin lama makin banyak akan beratu...

Stock

2022-03-15 16:21 | Report Abuse

haiyoyo
masih ada orang tunggu atas lagi ah
nanti besok banyak lagi akan turun...

Stock

2022-03-11 16:49 | Report Abuse

haha......minggu depan akan tahu naik atau turun
good luck

maaf jika ada sil...

Stock

2022-03-11 12:10 | Report Abuse

haha...bijak paktua , lagi boleh cutloss kat rm1.08 semalam .
sebab pecah bal...

Stock

2022-03-08 15:42 | Report Abuse

hahaha
kadang kala masuk tengok komen lucu terketawa saya
macam budak budak pu...

Stock

2022-03-07 23:35 | Report Abuse

wah...tak ku sangka 095-096 pun tak bisa bertahan untuk hari ini sebaliknya tu...

Stock

2022-03-07 23:05 | Report Abuse

wah...cepat juga jatuh bawah 1.50
dengan keadaan sekarang market adalah sangat...

Stock

2022-03-07 11:51 | Report Abuse

wahhhh rm 1.00 dah tersentuh dan kebawah...
jepun chai perjanjian telah tamat
...

Stock

2022-03-04 22:33 | Report Abuse

wah....baru sehari lepas komen tinggal seinci lagi dah nak sentuh rm 1.00??
je...

Stock

2022-03-04 02:01 | Report Abuse

haiyoyo
ada panggil buy all in
ada panggil buy buy
kenapa harga tak naik

a...

Stock

2022-03-04 01:34 | Report Abuse

baru 6 hari lepas komen dah bawah 1.70
cepat jugak turunnya.
market sekarang ...

Stock

2022-03-03 22:18 | Report Abuse

wah...jatuh lagi. macam ni semakin dekatlah rm 1.00
jepun chai mana pergi... ...

Stock

2022-02-28 22:49 | Report Abuse

wah meriah , jatuh meriah naik sunyi je....
paktua 036 pasti boleh dapat haha...

Stock

2022-02-28 22:42 | Report Abuse

wah meriahnya..... nasib belum rm1.30 kalau tak saya dah tak boleh komen lo.
j...

Stock

2022-02-25 17:33 | Report Abuse

ya betul paktua hihi....
sy memang nak masuk tapi tak jadi tunggu minggu depa...

Stock

2022-02-25 16:45 | Report Abuse

baru beberapa hari lepas saya komen hari ni sunyi je... henbaram apa macam lam...

Stock

2022-02-25 16:36 | Report Abuse

wah ....apa jadi semua lari dah??
saya belum masuk semua dah cabut mana syok.
...

Stock

2022-02-23 12:21 | Report Abuse

jika menyentuh rm1.30 terlebih dahulu saya tidak akan komen lagi disini. good ...

Stock

2022-02-22 00:05 | Report Abuse

saya akan tunggu 039-038 kalau tak dapat saya akan cari kaunter lain.
TP1 050-...

Stock

2022-02-21 23:51 | Report Abuse

wah
pecah besok entah sampai mana pula berhenti......

Good Luck

Stock

2022-02-21 16:35 | Report Abuse

jepun chai
berapa sen dah jatuh?? orang kira peratusan u kira sen adil ke?
ja...

Stock

2022-02-19 21:29 | Report Abuse

wah meriahnya ... esok naik lagi tinggi kah???

bagi yang belum beli baik jang...

Stock

2022-02-17 17:49 | Report Abuse

lama tak komen dah....haha free hari ni. atech dlm penurunan hati hati ya . go...

Stock

2022-02-17 17:43 | Report Abuse

jepun chai hari hari promosi di semua counter glove ataims dll.... Dnex bagus ...

Stock

2022-02-17 17:13 | Report Abuse

kenaikkan sedang berjalan dengan perlahan sedikit demi sedikit walaupun masa s...

Stock

2022-02-17 17:06 | Report Abuse

lagi promosi sampai semua counter glove dll....adakah pernah memikirkan kerugi...

Stock

2022-02-17 16:58 | Report Abuse

jepun chai...kalau dnex bagus sgt tak perlu dipromosikan akan ada org pergi me...

Stock

2022-02-17 16:54 | Report Abuse

wah hijau dah....kalau bisa bertahan atas 050 akan adalah peluang atasi 057 . ...

Stock

2022-02-14 01:10 | Report Abuse

haha.....wah meriahnya, esok pasti hijau . tak kisahlah kata apa esok kita ak...