Hafizzy's News

JBL Perkenal Barisan Audio Terkini dengan Rangkaian Pembesar Suara Asli Serta Meja Putar BT Spinner di Malaysia

hafizzysoftdrink
Publish date: Sat, 25 Nov 2023, 10:57 AM

JBL Perkenal Barisan Audio Terkini dengan Rangkaian Pembesar Suara Asli Serta Meja Putar BT Spinner di Malaysia

Prestasi bunyi yang mengagumkan memenuhi reka bentuk retro abadi dalam gandingan produk ini yang diilhamkan oleh warisan JBL

KUALA LUMPUR, 16 NOVEMBER 2023JBL®, JBL (“Syarikat”) pengeluar peralatan audio terkemuka dan pakar dalam semua perkara audio, melancarkan barisan pembesar suara yang diilhamkan oleh legasi, Authentic 200, 300, dan 500 serta meja putar Spinner BT di Jerayawara Heart of Sound di Mid Valley Mega Mall, Kuala Lumpur. Gandingan gaya klasik ini membawakan penampilan zaman dahulu dengan teknologi audio JBL abad ke-21.

Dari Kiri: Global Best United Pengarah Urusan Henry Yap, Harman International (APAC) Pengurus Pembangunan Perniagaan Mitchell Wong, dan Global Best United Pengarah Eksekutif Edwin Lau

Henry Yap, Pengarah Urusan Global Best United (M) Sdn. Bhd. berkata, “Jajaran JBL Authentic adalah langkah reka bentuk seterusnya untuk kami, membawakan teknologi bunyi berkualiti dalam pakej menarik untuk kediaman. Apabila lama dan sekarang bergabung, anda mempunyai produk yang menarik dengan jeriji Quadrex reka bentuk semula yang menyampaikan pembantu suara serentak daripada Google dan Amazon; iaitu sesuatu yang hanya boleh ditawarkan oleh warisan 77 tahun. Ditambah meja putar Spinner BT dan kini anda boleh menikmati kualiti rakaman sebenar yang hanya boleh disediakan oleh vinil.”

Encik Mitchell Wong, Pengurus Pembangunan Perniagaan Harman International (APAC), berkata, "Hanya JBL boleh menggandingkan meja putar seperti Spinner BT, dengan rupa retro Autentik, membawakan visi masa lalu yang digabungkan dengan kesetiaan tinggi moden."

Rangkaian pembesar suara JBL Authentic tersedia dalam tiga variasi. JBL Authentic 500 ialah siri yang paling kaya dengan ciri: Wi-Fi dan pembesar suara pintar Bluetooth yang menyampaikan Dolby Atmos untuk menyelubungi pendengar dengan bunyi yang mengasyikkan memenuhi bilik. JBL Authentic 300 menawarkan bunyi mudah alih berprestasi tinggi dengan bateri 8 jam terbina dalam, dan JBL Authentic 200 memenuhi mana-mana ruang dengan bunyi stereo seimbang yang kuat berkat tweeter 1", woofer 5" julat penuh dan radiator pasif 6” melemahkan.

Dari Kiri:JBL Authentics 200, 500 dan 300


Direka bentuk dengan mengambil kira pengalaman pengguna yang lancar, pembesar suara JBL Authentic menampilkan integrasi baharu yang dibina dengan kerjasama Amazon dan Google yang menyediakan pendengar akses serentak kepada pembantu suara mereka.

Reka bentuk anggun JBL Spinner BT terdiri daripada pinggan aluminium dan tonearm, alas tiang MDF hitam dengan aksen oren atau emas JBL, panel hadapan kontemporari dan penutup habuk berengsel yang menjadikan unit ini pemandangan yang menarik dari segi estetika.

Pemacu tali pinggang dan motor dengan sensor optik di bawahnya, memastikan rekod dimainkan dengan sempurna mengikut masa pada 33.3 rpm untuk album, atau 45 rpm untuk EP dan single. Gandingkan pembesar suara atau fon kepala Bluetooth dengan pantas ke Spinner BT, dan dengan pengekodan Aptx-HD tiada kompromi sonik. Tonearm aluminium memastikan pengesanan alur rekod yang sangat baik tanpa memakainya. Ciri tonearm lain termasuk cangkerang boleh tanggal (hujung tonearm) membolehkan akses mudah kepada kartrij untuk penggantian atau naik taraf, pemberat boleh laras dan anti-skate boleh laras. Kartrij magnet bergerak sejajar berkualiti tinggi, dipasang dan diselaraskan, pada JBL Spinner BT.

 

Ambassador Jay Park dengan JBL Authentics 500

Kunjungi Jerayawara Heart of Sound di Mid Valley Mega Mall, Centre Court Ground Floor sehingga 19 November 2023. Rangkaian pembesar suara JBL Authentic dan meja putar JBL Spinner BT kini tersedia untuk pembelian di kedai dalam talian JBL dan semua peruncit sah JBL.





Discussions
Be the first to like this. Showing 0 of 0 comments

Post a Comment