Update

PROVEN LAND UMUM PERKONGSIAN DAN PELABURAN DALAM EXSIM, DISOKONG OLEH OCTOWILL AMANAH

MHAB1990
Publish date: Fri, 05 Jul 2024, 03:30 PM

PROVEN LAND UMUM PERKONGSIAN DAN PELABURAN DALAM EXSIM, DISOKONG OLEH OCTOWILL AMANAH

Pelaburan dalam Meningkatkan Permintaan Pembangunan Hartanah di ASEAN

KUALA LUMPUR, 05 JULAI 2024Proven Land Sdn Bhd (Proven Land). dengan sukacitanya mengumumkan pemeteraian perjanjian dengan anak syarikat milik penuh EXSIM Development Sdn Bhd (“EXSIM”) untuk melanggan pegangan dalam syarikat pembangunan hartanah terkenal itu.


L-R: Mr Jack Leong 梁元鸿先生,  Director of Proven Land 联盈置地, Mr Lim Aik Hoe林奕豪先生, Managing Director of EXSIM Development Sdn Bhd 奕森


Kerjasama ini membolehkan Proven Land mendapat manfaat daripada portfolio projek yang pelbagai dan inovatif yang menjanjikan peluang pertumbuhan dan pembangunan yang ketara. EXSIM yang terkenal dengan projek termaju, hijau dan mampan, mempunyai kehadiran yang menonjol dalam sektor pembangunan hartanah. Beberapa projek hospitaliti terkenal EXSIM yang telah berjaya disiapkan termasuk Expressionz Professional Suites @ Tun Razak, Ceylonz Suites @ Bukit Ceylon, Scarletz Suites @ KL City Centre dan Mossaz @ Damansara Perdana.

Dengan sejarah kecemerlangan dan pelbagai pembangunan yang berjaya, EXSIM telah memainkan peranan penting dalam membentuk landskap bandar dan memacu pertumbuhan ekonomi. Perkongsian ini bersedia untuk memanfaatkan kepakaran pihak-pihak untuk memupuk pertumbuhan yang ketara dalam sektor hartanah.

Jack Leong, Pengarah Proven Land mengulas, “Pelaburan kami dalam EXSIM menandakan peristiwa penting untuk syarikat. Dengan melanggan kepentingan, kami bersedia untuk memanfaatkan projek dan kepakaran inovatif mereka, meningkatkan portfolio kami dan mencipta peluang baharu untuk pertumbuhan. Kerjasama ini menekankan komitmen kami terhadap sektor berpotensi tinggi dan memacu kemakmuran ekonomi di rantau ASEAN.”

Encik Lim Aik Hoe, Pengarah Urusan EXSIM, berkata "Kami berbesar hati untuk mengalu-alukan Proven Land sebagai rakan kongsi kami. Kerjasama ini menandakan keyakinan mereka EXSIM dalam membina pembangunan yang lebih hijau dan mampan, sambil meningkatkan gaya hidup pembeli kami. Kami berharap dapat mempunyai lebih banyak perkongsian dengan Proven Land pada masa hadapan, mungkin dalam komponen pembangunan yang berbeza juga.”

Pada hari yang sama, Proven Land juga memeterai perjanjian dengan Octowill Trustees Berhad (“Octowill”), yang akan menyokong pembangunan Proven Land pada masa hadapan.

Pihak Pengurusan Pemegang Octowill Trustees, berkata, “Pelaburan kami dalam Proven Land menggariskan kepercayaan kami terhadap visi strategik dan berpotensi teguh. Kerjasama ini ditetapkan untuk membuka kunci nilai penting bagi pihak berkepentingan kami dan memacu pertumbuhan yang mampan, terutamanya dalam landskap pembangunan bandar yang berkembang pesat.”

Memandang ke hadapan, Proven Land kekal optimistik tentang pertumbuhan masa depan landskap pembangunan hartanah di Malaysia. Syarikat komited untuk mengenal pasti dan memanfaatkan peluang berpotensi tinggi, memacu inovasi, dan menyumbang kepada kemakmuran ekonomi di rantau ini.

Discussions
Be the first to like this. Showing 0 of 0 comments

Post a Comment