Mynihar Nihar

mynihar74 | Joined since 2013-06-11

Investing Experience -
Risk Profile -

Followers

0

Following

0

Blog Posts

0

Threads

151

Blogs

Threads

Portfolio

Follower

Following

Summary
Total comments
151
Past 30 days
1
Past 7 days
0
Today
0

User Comments
News & Blogs
News & Blogs

2022-04-11 14:22 | Report Abuse

huhu ada dulu yang ada hubungan dengan penganas tamil elean apa cerita??

News & Blogs

2022-04-11 14:21 | Report Abuse

haha patutnya ketua kampung pilih dibuat dari emas atau perak

News & Blogs
Stock

2022-03-02 14:34 | Report Abuse

kenapa divident tak masuk dalam akaun pada 28.2.2022??

News & Blogs

2021-11-15 09:27 | Report Abuse

Baguslah , nanti dapatlah malaysia keluarkan Dr ramai lagi sebab peluang kerja ada didalam dan diluar negara. banyak dr hanya jadikan Hospital kerajaan sebagai batu lompatan, setelah dapat kelayakkan pakar dengan bisiswa mereka akan ke swasta untuk dapat gaji yg lebih tinggi .. dan untuk itu hospital swasta mengenakan fees yg tak masuk akal, mahal hanya yg kayangan sahaja yg mampu. Nasib baik ramai juga dr-dr yg bekerja dengan kerajaan untuk rakyat.

News & Blogs

2021-11-15 09:21 | Report Abuse

558,471 : alcohol - No 3 , huhu but ban alcohol become isu in Malaysia huhu

News & Blogs

2021-11-09 10:33 | Report Abuse

Semenanjung itu bukan untuk satu negeri macam sarawak dan sabah tetapi untuk 12 negeri so setiap satu negeri dapat berapa jer.

News & Blogs

2021-11-08 12:10 | Report Abuse

penulis kena jujur bila menulis, sebab kakitangan awam di uk

cuba lihat ini.

Public sector employment, UK: June 2021
There were an estimated 5.68 million employees in the public sector for June 2021, an increase of 131,000 (2.4%) compared with June 2020.

News & Blogs

2021-09-20 14:28 | Report Abuse

pembunuhan orang islam sepanjang penjajahan di indonesia dan malaysia tak buat monument ker???

News & Blogs

2021-09-15 12:12 | Report Abuse

buat lah kat selangor dan PP dahulu tunjuk contoh 5-6 tahun

News & Blogs

2021-09-15 11:52 | Report Abuse

kaupun jadi kaya kerana dasar yang malaysia ada, kau dulu kerja kerajaan kan lepas tu berhenti .. huhu kacang lupa kulit ini orang tua.

News & Blogs

2021-08-30 10:00 | Report Abuse

seperti pengganas tamil eeleam yang menggunakan malaysia sebagai tempat berlindung dan dilindungi oleh orang tamil malaysia dan ahli politik, seperti kata prof sekali pengganas maka selamanya pengganas maka ahli politik malaysia yang menyokong pengganas ni kerajaan tidak boleh biarkan. pengganas komunis juga dilihat sudah dianggap pejuang oleh orang dan parti politik tertentu dan hendak bawa balik ke malaysia padahal mereka itu adalah pengganas, adakah rakyat malaysia mengamalkan double standart?.

News & Blogs

2021-08-23 18:12 | Report Abuse

banyak negara tidak mengira askar, polis , guru dan pekerja kesihatan untuk dimasukan apabila mengira jumlah kakitangan awam.. Cuba lihat negara maju lain .. malaysia lebih dari 70 % adalah pekerja penting, macam polis, askar, guru dan pegawai kesihatan..

News & Blogs

2021-08-23 18:01 | Report Abuse

https://www.ons.gov.uk/employmentandlabourmarket/peopleinwork/publicsectorpersonnel yuyu penulis kena banyak membaca.. kata sini dia kata lebih 5 juta kakitangan awam di UK.. huhuhu .. lihat China .. berapa banyak kaitangan awam.. main reka cerita boleh la,, a

Stock

2021-06-21 15:59 | Report Abuse

Apasal jadi air tejun ni,, ?

News & Blogs

2021-06-15 13:12 | Report Abuse

Jika china begitu bagus kenapa chiness ni tak pindah jer dari eropah atau negara lain ke China?? adakah ini salah satu cara cina nak kuasai ekonomi dan politik negara2 yhang mereka tumpang cari makan bertahun2, Jika begutu bagus china ni harap pulang lah segera majukan lagi china.. huhu dan jangan lagi hantar anak2 china ke eropa untuk belajar hantar ke peking atau Beajing

Stock
Stock

2020-10-07 10:02 | Report Abuse

Salah satu cara untuk bawa keluar dari bursa.. company beli saham masa harga rendah

Stock
News & Blogs

2020-06-10 12:32 | Report Abuse

kerajaan malaysia sepatutnya kenakan bayaran juga kepada warga asing ni

News & Blogs

2020-02-05 08:51 | Report Abuse

tindakan penduduk dunia yg betul sebab china komunis ni zalim sangat kepada rakyat dia yg bukan komunis.

News & Blogs
News & Blogs

2020-02-04 11:57 | Report Abuse

harap air asia saman lah airbus untuk membersihkan nama huhu ataupun saman je SFO huhu

Stock

2020-01-21 12:20 | Report Abuse

rights nor bonus.. for What?

News & Blogs

2019-10-23 08:34 | Report Abuse

that way he he was expelled from PAS's governing Syura Council on 14 January 2013. all charges after he left pas.. huhuhu

Stock

2019-08-27 13:01 | Report Abuse

cerita tahun 2015

News & Blogs

2019-08-14 15:47 | Report Abuse

setuju .. NGO yang ahli hanya orang cina adalah ngo yang perkauman atau racist

News & Blogs
News & Blogs

2019-08-06 16:10 | Report Abuse

apa beza dgn justifikasi zaman umno dulu yang PH lawan.. huhuh

News & Blogs

2019-01-16 09:20 | Report Abuse

AZ group of company
sub company of
MONGKHOL HARBOUR SDN BHD
(CO.REG.NO.: 1131422-A)
No. 40-B, 2nd floor, jalan lumut,
Damai kompleks, 50400 Kuala Lumpur, malaysia.

why company address of TTSJ same with this company..hha
or this company already move aaa

News & Blogs

2019-01-11 14:26 | Report Abuse

boleh percaya ker ? banyak yg dah lepas kan?

News & Blogs

2019-01-07 15:22 | Report Abuse

di kedai makan atau restorance control ker

News & Blogs

2019-01-04 15:49 | Report Abuse

ATB kan milik Kementerian kewanagan.. LGE boleh jer semak akaun syarikat ni dan tgk kemana duit tu pergi.hhahah

News & Blogs

2018-12-21 10:47 | Report Abuse

yes, Chiness and indian in malaysia can speaks 3 language at least. mandrin ( or other chiness dielat)( tamil,urdu ,hindi or other dielet) , bahasa melayu, english.. if they muslim .. they will able speak arabic.. so 4 language..

Stock

2018-12-13 09:08 | Report Abuse

apa dah jadi ni ... dah perpuluh ribu rugi ni

Stock

2018-11-15 16:07 | Report Abuse

adakah akaun yang di sediakan salah?? jika lihat Q 3/2017 as at 30/9/2017 EPS 3.46 sen tetapi bila rujuk Q 3/2018 di nyatakan Q 3/2017 EPS adalah 2.62 .. yang ,ana yang betul ni..

News & Blogs

2018-11-09 11:06 | Report Abuse

How much Fees that edgeprop will get for each transaction? can other company will come with this concept also... why used your co ?why not direct to the bank ? why need a middle man?

News & Blogs

2018-10-26 16:00 | Report Abuse

should be Auditor appointed by minority share holder to show the true independent auditor .. not like now appoint by majority share holder ..huhu

News & Blogs

2018-09-19 16:56 | Report Abuse

dapat commission dan hutang semakin bertambah bukan semakin kurang.. huhuh

Stock

2018-05-25 14:59 | Report Abuse

apasal lambat FS 1st Quater ni.

Stock

2018-05-23 10:25 | Report Abuse

when 1st Quarter financial statement will be produce.

Stock

2018-04-03 12:03 | Report Abuse

why droop so much?

Stock

2018-03-30 10:17 | Report Abuse

One Lot only ..profit more than 8K.