Update

Amazfit T-Rex 3, Rakan Kembara Terkini

MHAB1990
Publish date: Sat, 07 Sep 2024, 12:05 AM

Amazfit T-Rex 3, Rakan Kembara Terkini

Ciri Ketahanan Gred Tentera, Paparan AMOLED Dipertingkatkan dan Kawalan Privasi Lanjutan, Amazfit T-Rex 3 Menampilkan Semula Penerokaan Luar untuk Pengembara Moden

KUALA LUMPUR, 6 SEPTEMBER 2024   Zepp Health (NYSE: ZEPP), penyedia teknologi kesihatan global terkemuka bagi alat boleh pakai pintar, bakal memperkenalkan Amazfit T-Rex 3, yang direka untuk mentakrifkan semula aktiviti pengembaraan untuk penjelajah masa kini. Dengan ketahanan gred tentera, navigasi yang tepat dan hayat bateri yang luar biasa, Amazfit T-Rex 3 ialah rakan yang sempurna untuk  kehidupan masa kini.


Amazfit T-Rex 3


Direka dengan ketahanan gred tentera untuk mengharungi persekitaran yang ekstrem, Amazfit T-Rex 3 kini menampilkan paparan AMOLED 1.5” yang lebih besar dengan kecerahan tinggi 2,000 nits, bagi memudahkan pembacaan dalam sebarang keadaan pencahayaan. Sesuai dengan legasi Amazfit, bateri berkuasa Amazfit T-Rex 3 menawarkan sehingga 27 hari penggunaan biasa atau 180 jam penjejakan dan navigasi GPS berterusan.


Muhammad Haris Hakimi


Pengembara tegar Muhammad Haris Hakimi berkata, “GPS dwi-jalur Amazfit T-Rex 3 menyerlahkan ketepatan yang luar biasa daripada arah jajaran ke jajaran yang jelas dan boleh didengar melalui fon Bluetooth yang disambungkan. Privasi yang dipertingkatkan memberi saya kawalan ke atas perkongsian lokasi saya melalui pelumpuhan data GPS.”

 

Privasi data peribadi adalah penting untuk keselamatan. Amazfit T-Rex 3 menawarkan pelbagai ciri privasi, termasuk pilihan untuk penyimpanan awan kekal atau sementara data GPS, tiada storan awan dan keupayaan untuk membataskan GPS sepenuhnya. Pilihan bantuan termasuk sokongan e-mel automatik, sokongan awan, sokongan ke peranti mudah alih dan eksport fail data sukan. Ciri-ciri ini membolehkan pengguna mengawal maklumat peribadi dan butiran lokasi mereka.


Shawn Pam


Ahli sukan dan pelari aktif Shawn Pam berkata, "2,000 nits pada skrin AMOLED 1.5" memaparkan data dan peta dengan jelas dalam pelbagai persekitaran; dari kaki lima Kuala Lumpur hingga ke hutan Bukit Dinding, saya dapat melihat laluan saya, kadar denyutan jantung, oksigen darah dan banyak lagi. OS Zepp 4.0 dengan Zepp Coach membantu rancangan larian saya dan memastikan saya berada di landasan yang betul. Pertuturan kepada teks, membolehkan saya membalas mesej teks dan menetapkan peringatan tanpa menghentikan senaman saya."

Secara keseluruhan, Amazfit T-Rex 3 adalah 16% lebih besar daripada model terdahulu dan mempunyai bezel keluli tahan karat, peta bebas luar talian, peta kontur dengan arah belokan demi belokan dan penjejakan kesihatan lanjutan termasuk kesediaan dan kebolehubahan kadar denyutan jantung. Amazfit T-Rex 3 hadir dengan lebih 170 mod senaman, kini dengan mod Hyrox Racing, Freediving, Ultramarathon dan Latihan Kekuatan yang dipertingkatkan. Dalam mod Latihan Ketahanan baharu, pengguna boleh mencipta rangka latihan mereka sendiri dalam Aplikasi Zepp dan integrasi ke jam tangan untuk mengikuti senaman mereka.

 

Pengenalan Zepp OS 4.0 digandingkan dengan AI bersepadu sepenuhnya, menawarkan ekosistem aplikasi yang menghubungkan kelancaran dengan peranti kecergasan pihak ketiga dan bantuan AI yang dikuasakan oleh GPT-4o OpenAI.

 

Berdasarkan kejayaan dan asas legasi siri Amazfit T-Rex, Amazfit T-Rex 3 membawakan peningkatan yang ketara. Ia lebih besar, lebih cerah dan lebih interaktif, terima kasih kepada AI bersepadu. Bagaimana Amazfit T-Rex 3 membandingkan dengan Amazfit T-Rex 2? Berikut ialah beberapa statistik utama:



Pada 7 dan 8 September 2024, Amazfit T-Rex 3 akan dilancarkan dengan Jualan Pra Pelancaran pada harga RM1,099.00, di DirectD Gadget Mega Store, Petaling Jaya. Pelanggan juga akan menerima Beg Bertali Amazfit, Tuala Microfiber Amazfit dan Botol Air Direct-D, sementara stok masih ada. Selain itu, Jualan Pra-Pelancaran termasuk tawaran beli-dengan-beli (PWP) untuk Amazfit PowerBuds Pro pada RM99.00 (harga biasa RM599.00).

Bermula dari 9 September 2024, Amazfit T-Rex 3 boleh didapati dengan harga RM1,099.00 dan hadiah percuma di Shopee.

Discussions
Be the first to like this. Showing 0 of 0 comments

Post a Comment