Update

ANEKA JARINGAN PEROLEH LoA RM53 JUTA UNTUK PROJEK HUB LOGISTIK DI SHAH ALAM

MHAB1990
Publish date: Thu, 11 Jul 2024, 10:48 PM

ANEKA JARINGAN PEROLEH LoA RM53 JUTA UNTUK PROJEK HUB LOGISTIK DI SHAH ALAM

Berikutan Kontrak Baharu Pertumbuhan Berterusan dan Rancangan Pembesaran Mampan

KUALA LUMPUR, 11 JULAI 2024Aneka Jaringan Holdings Berhad ("Aneka Jaringan" atau "Kumpulan"; Bursa: ANEKA, 0226), pakar pembinaan bawah tanah dan asas, dengan sukacitanya mengumumkan bahawa anak syarikat milik penuhnya, Aneka Jaringan Sdn . Bhd. (“AJSB”), menerima dan menerima Surat Anugerah (“LOA”), bernilai RM53 juta daripada Grand Dynamic Builders Sdn. Bhd. (“GDB”) untuk menjalankan kerja cerucuk bored dan kerja cerucuk konkrit bertetulang pratuang untuk cadangan pembinaan hab logistik baharu yang terletak di Shah Alam.


Pang Tse Fui, Managing Director of Aneka Jaringan


Projek ini melibatkan kerja asas yang meluas, menonjolkan kepakaran Aneka Jaringan dan mengukuhkan kedudukannya sebagai pakar pembinaan yang mantap di Malaysia. Projek baharu ini bukan sahaja mencerminkan komitmen Kumpulan untuk menyampaikan penyelesaian pembinaan berkualiti tinggi tetapi juga menandakan pertumbuhan dan pengembangan yang berterusan dalam industri pembinaan yang kompetitif.

berkata, "Kontrak ini adalah bukti dedikasi dan kepakaran pasukan kami. Kami sangat teruja untuk menjadi sebahagian daripada projek penting ini dan berharap dapat memberikan hasil yang luar biasa. Penglibatan kami dalam pembinaan hab logistik baharu di Shah Alam amat menarik kerana ia mewakili pembangunan strategik di salah satu kawasan perindustrian utama Malaysia. Projek ini menekankan keupayaan kami untuk mengendalikan tugasan pembinaan berskala besar dan kompleks dan mengukuhkan lagi reputasi kami dalam industri.”

Beliau menambah, “Komitmen pasukan kami terhadap kecemerlangan dan inovasi telah menjadi penggerak di sebalik kejayaan kami. Kami yakin projek ini akan menyumbang secara positif kepada prestasi kewangan kami dan meningkatkan nilai pemegang saham. Sambil kami terus mengembangkan jejak kami dalam sektor pembinaan, kami kekal fokus pada penyampaian kualiti, mengekalkan piawaian keselamatan, dan memastikan penyiapan semua projek kami tepat pada masanya. Memandang ke hadapan, kami teruja dengan peluang yang menanti dan komited sepenuhnya untuk mengekalkan trajektori pertumbuhan kami sambil menyampaikan nilai kepada semua pemegang kepentingan kami.”

Jumlah nilai projek Kumpulan yang dijamin sehingga kini untuk TK2024 berjumlah RM115.9 juta di Malaysia dan RM34.9 juta di Indonesia. Aneka Jaringan kekal fokus untuk memanfaatkan buku pesanan dan kepakarannya yang kukuh untuk menyiapkan projek yang sedang berjalan tepat pada masanya, memastikan momentum yang mampan dan kejayaan yang berterusan dalam industri.

Related Stocks
Discussions
Be the first to like this. Showing 0 of 0 comments

Post a Comment