MY Corporate Updates

Caely Holdings Berhad Umum Perletakan Jawatan Dua Ahli Lembaga Pengarah

kfcmailman
Publish date: Mon, 25 Apr 2022, 07:09 PM

Caely Holdings Berhad Umum Perletakan Jawatan Dua Ahli Lembaga Pengarah

Datuk Seri Mazlan Lazim dan En. Azri Azerai meninggalkan Lembaga berkuatkuasa 25 April 2022

 

KUALA LUMPUR (25 Apr) CAELY HOLDINGS BHD (Caely atau Kumpulan), pengeluar pakaian dalam wanita terkemuka, mengumumkan bahawa Pengerusi Bebas Bukan Eksekutif, Datuk Seri Mazlan Lazim, dan En. Azri Azerai, Pengarah Bebas Bukan Eksekutif Kumpulan, telah meletak jawatan berkuat kuasa 25 April 2022 daripada lembaga pengarah (lembaga).

Pengerusi Bebas Bukan Eksekutif Caely, Datuk Seri Mazlan Lazim berkata, “Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada lembaga pengarah kerana mengalu-alukan saya dan memberi saya peluang untuk berkhidmat kepada Kumpulan. Saya berbesar hati dapat menerajui lembaga pengarah dan bekerja di samping rakan pengarah saya. Saya mendoakan yang terbaik kepada Kumpulan dalam usaha masa depan mereka.”


Pengarah Bukan Eksekutif Bebas En. Azri Azerai 

Pengarah Bukan Eksekutif Bebas En. Azri Azerai berkata, “Saya menyertai lembaga pengarah Caely dengan niat untuk membantu dalam pengembangan perniagaan sedia ada Kumpulan dengan memberikan perspektif saya dan membantu mencari peluang melalui rangkaian saya. Isu baru-baru ini yang timbul mungkin telah menjejaskan keupayaan saya untuk membantu Kumpulan dan saya telah membuat keputusan untuk meletakkan jawatan. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada lembaga pengarah dan mengucapkan selamat maju jaya kepada Kumpulan dalam usaha mereka pada masa hadapan.”

 

Discussions
Be the first to like this. Showing 0 of 0 comments

Post a Comment