Update

DC HEALTHCARE RASAI GELOMBANG KEJAYAAN DENGAN PEMBUKAAN BARU DI PUBLIKA DAN BUKIT INDAH

MHAB1990
Publish date: Thu, 18 Apr 2024, 07:46 PM

DC HEALTHCARE RASAI GELOMBANG KEJAYAAN DENGAN PEMBUKAAN BARU DI PUBLIKA DAN BUKIT INDAH

Kumpulan Terus Meluaskan Jejaknya di Bandar Utama Malaysia


KUALA LUMPUR,  18 APRIL 2024– DC Healthcare Holdings Berhad ("DC Healthcare" atau "Kumpulan"), penyedia perkhidmatan perubatan estetik yang mengkhusus dalam penyediaan prosedur bukan invasif dan invasif minima, dengan sukacitanya mengumumkan pembukaan satu Klinik Dr. Chong dan satu DC Body di Galeri Beli-belah KL Publika serta satu DC Body Johor Bahru Bukit Indah berikutan kejayaan pelancaran beberapa Klinik Dr. Chong. Penambahan ini bertujuan untuk meningkatkan ketersediaan perkhidmatan kesihatan dan estetik berkualiti tinggi DC Healthcare.

 



Klinik Dr Chong – Galeri Beli-belah KL Publika meneruskan penawaran Kumpulan bagi perkhidmatan estetik terulung, membina reputasi kecemerlangan yang telah ditubuhkan oleh DC Healthcare. Sementara itu, DC Body – Galeri Beli-belah KL Publika dan Johor Bahru Bukit Indah mewakili lonjakan inovatif untuk DC Healthcare, memperluaskan tawaran Kumpulan kepada pengurusan berat badan khusus, kaunseling pemakanan peribadi dan kontur badan.


Pengarah Urusan DC Healthcare, Dr. Chong Tze Sheng


Dr. Chong Tze Sheng, Pengarah Urusan DC Healthcare berkata, "Maklum balas positif daripada pelanggan kami daripada pembukaan cawangan Klinik Dr Chong dan DC Body di Ipoh, Johor, Pulau Pinang dan Selangor baru-baru ini telah memberi inspirasi kepada kami untuk terus berkembang. Kemudahan baharu kami di Publika dan Bukit Indah mengukuhkan komitmen kami untuk memenuhi permintaan untuk perkhidmatan kesihatan dan kecantikan profesional, kami berharap dapat melayani lebih ramai pelanggan di lokasi baharu ini.”

Beliau menambah, “Pemilihan Publika sejajar dengan strategi Kumpulan untuk menyepadukan ke dalam bidang yang menyokong pilihan gaya hidup pelanggan kami. Kedua-dua pertubuhan baharu direka bentuk untuk memenuhi piawaian penjagaan dan profesionalisme yang tinggi yang diharapkan daripada DC Healthcare.”

Pada 2024, DC Healthcare telah meluaskan jangkauannya dengan membuka empat Klinik Dr. Chong yang terletak di Taman Molek (Johor Bahru), Bandar Seri Botani (Ipoh), Auto City (Pulau Pinang), dan Publika (Kuala Lumpur), serta empat cawangan DC Body in USJ Taipan (Selangor), Auto City (Pulau Pinang), Publika (Kuala Lumpur), and Bukit Indah (Johor Bahru). Dengan tambahan terbaru ini, DC Healthcare kini mengendalikan sejumlah 17 klinik estetik perubatan dan 4 cawangan DC Body di seluruh negara, dengan ketara meningkatkan kebolehcapaian dan ketersediaan perkhidmatan kesihatan dan estetik premiumnya kepada khalayak yang lebih luas.

Related Stocks
Market Buzz
Discussions
Be the first to like this. Showing 0 of 0 comments

Post a Comment